Into the garage.



Bodywork

Mech De schade

De schade: de nummerplaat is weggeduwd naar achter,
de achterlichten gekraakt en er stond een paaltje in de bumper ;-)

De kofferbak van onderaf gezien.
De extra rimpel moet er weer uit getrokken worden.

Net of ze een schop gehad heeft ;-((((

Hier is enig klop en richtwerk nodig.

The fucked up bumper.

Did i miss something? Yep, met smerige klauwen kun je geen foto's maken ;-)

Hier is de enorme hoeveelheid ruimte te zien. tussen bumper en het metaal.

Het stellen van de achterlichten....
Kofferbak slot
Op de foto: de beugel die normaal aan de kofferbak klep gemonteerd  zit.
De kofferbak sluit niet meer zo straf, daarom ga ik
de beugel eraf zagen, en opnieuw lassen.
Dit creert wat meer stel mogelijkheid.
Opvullen kan namelijk altijd.



Dit is geen krant maar een crx  (zet em maar in de zon, ken die drogen) ;-)))
Nu we er lekker bij kunnen, hebben we er flink wat tectyl op gespoten.

Nog wat kleine hobbels zichtbaar, but who cares! zit achter de bumper!

Oefffff, de lelijke deuk is weg....
De bumper heeft nog een ander kleurtje, maar das de zorg voor de spuiter.

The story sofar
Nice ass!!!



Dohh!!, en ere die ere toekomt!
Het leeuwendeel van het werk is gedaan door Eric M.
Ik geef alleen de tools aan, stel domme vragen en haal koffie ;-))


De gescalpeerde versnellingspook..
Je bent em elke keer kwijt als je de auto in achteruit zet ;-)
Rechts de gebruikte pook weer gemonteerd.

De vervangende pook, de stang die naar voren loopt zit er nog aan.
Om dit los te maken, kost een boel werk en is on nodig.
We zetten gewoon alles over!
Good idea, Bertil!
Daarboven, alles weer gemonteerd.
 

De bodem zonder en met tectyl.
Je ziet bij de oude situatie een stukje pijp op de plek zitten van de cat.
De oude pijp is vermoedelijk een civic pijp.



Uitlaat


Links de oude en verbouwde uitlaat tussen, en eind demper.
Rechts de nieuwe uitlaat. Yep, de originele pijpjes aan het eind ;-)


De gebruikte cat en de nieuwe eind demper. By the way, lekker veel tectyl ;-)



De gasveren

De originele gasveren voor de achterklep van honda.
Probleem met deze veren dat ze geen worst van tafel trekken ;-)
Een setje van de sloop is al vaak te slecht voor gebruik.
Ik heb ze vervangen door een setje uitstekende vervang  veren.


Links een oude veer, rechts de nieuwe vervang veren.
Veren met potentie ;-)
Links
 

http://www.gasveer.nl/


Remmen


Niewe remblokken voor en achter. De schijven schieten ook al lekker op ;-(



Front


De verlichting is weer origineel gemaakt.
Voorlopig met kroonsteentjes en plakkers.
In de toekomst maak ik het dicht met krimpkous.
Heu ? mja, rooie lampjes.. ;-) Anders mag het niet.


Nu de bumper ff weg is, de bedrading opnieuw aangepakt.
Nu gesoldeerd en geisoleerd met krimpkous. (like a pro does)


Das n crx ja, hij is onherkenbaar zonder bumper. (of is het een zij??)



Luchtfilter

Boven: Het gebruikte luchtfilter, onder: alles weer gemonteerd ;-)



Interieur

En poetsen, heel veel poetsen ;-)



Sound System


De luidsprekertjes voor in de deur. Ringen gemaakt uit 9 mm mdf, 10 min op de cnc ;-)

Next: De luidsprekers achter.
Die heb ik nog nie ;-(



Nieuwe (echte) Crx in 2004/2005?
De feiten (engels)
Crx meet Crx
Crx extreme
Vtec (what te heck is that?)
Tasty Rides